Вітаємо в офіційному оновленні MSI та початку 2-го Акту Духів Цвітіння: За межею! Наше велике оновлення ARAM вже на порозі, тож ви можете ступити на землі “Переправи Кошина” та “Мосту М’ясника”, аби рушити тою єдиною лінією. Арена теж повертається цього оновлення, на цілісінький рік! Якщо ви сумували, що ми її прибрали, то повертайтеся до бою. Досвід бойової перепустки буде перераховано, як ми й вказували в попередніх нотатках, тож почніть виконувати місії майстерності, щоб здобути той самий необхідний досвід.
Зміни в Ущелині викликачів це переважно незначні виправлення та поправки до минулого оновлення: покращення Раммуса, який виявився слабшим, ніж очікувалось, надбавка сили для раннього командного бою та певні виправлення нещодавніх змін таких чемпіонів, як: Вай, Твістед Фейт та Нідалі.
Коротко про головне
Дух цвітіння Акалі, Гвей, Карма, Кейл,Нідалі, престижний Зед та Піднесена Морґана стануть доступні 25 червня, 2025 о 21:00 за київським часом (18:00 UTC).
ARAM
Починаючи з цього оновлення, ми додаємо дві нові мапи до ARAM, щоб внести більше різноманіття та позитивних вражень в кожну гру! Відтепер і до оновлення 25.16, вас завантажуватиме на одну з трьох мап, кожна з яких має унікальний вигляд разом з незначними змінами в ігроладі та геометрії, щоб кожна сесія відчувалася по-справжньому неповторною. До мап входять класична “Виюча прірва”, нова “Переправа Кошина”, а також улюбленець публіки — “Міст м’ясника”, який повертається до нас черес стільки років!
Мапа для гри буде обрана випадковим чином, про що гравці дізнаються вже під час самого завантаження. Мапа не буде залежати відоновлення чи чогось подібного, лише випадковий вибір. Оскільки вищезгадані мапи мають лише незначні відмінності в ігроладі, гравцям не доведеться турбуватися щодо вибору правильного чемпіона — оскільки такого героя не існує! Оберіть того персонажа, який Вам до душі та насолоджуйтесь грою, незалежно від обраної мапи.
На додачу до вищезгаданого, ми також оновили систему переобрання, замінивши її на те, що тепер називається “Картки чемпіонів”. “Картки чемпіонів” допоможуть вам та вашій команді отримувати більше чемпіонів значно частіше. Перед початком гри вам буде запропоновано два варіанти на вибір. Той чемпіон, якого ви вирішили не обирати, одразу відправляється в запас. Якщо ж у вас добра вдача, ви можете отримати навіть ТРЕТЮ картку чемпіона.
Щоб дізнатися більше про зміни та ознайомитися з детальною інформацією щодо оновлення ARAM, зазирніть до нашого блогу
Арена
Якщо ви не слідкували за анонсами минулого тижня, ми раді повідомити, що Арена повертається! Ба більше, не просто повертається – вона повертається аж на цілий рік!
Арена була тепло сприйнята гравцями як під час активної роботи цього режиму, так й після. Після вимкнення, гравці поділилися з нами позитивними враженнями від режиму як альтернативного способу гри в Лігу. Ми слідкували за дописами спільноти скрізь, бачили гештеґи наших офіційних акаунтів – а один з регіонів буквально заполонив PBE, де Арена все ще залишалася доступною для гравців!
Ми залишаємося вірними слову, що ми продовжимо підтримку Арени на довгий період за умови її стабільної роботи – як бачите, працює! Ми сподіваємося, що ви раді поверненню цього режиму, тому ми ще повернемося до вас пізніше цього року з інформацією про подальші плани!
Подальші вдосконалення бойової перепустки
Ми уважно стежимо за тим, як ви просуваєтеся бойовою перепусткою протягом кожного акту, тому ми хочемо переконатися, що ви відчуваєте себе комфортно, вкладаючи свій час в гру. Незалежно від того, чи проводите ви за грою чотири години на день, або ж на тиждень, ми хочемо винагородити час, проведений вами у грі. У зв’язку з цим, ми вносимо деякі зміни задля покращення способу отримання досвіду бойової перепустки (BXP) в 2-му акті, як тільки вийде оновлення 25.13.
Бойовий досвід майстерності чемпіонів
Що стосується майстерності чемпіонів, ми збираємося перенести досвід бойової перепустки з завдань майстерності, замість їхньої звичної прив’язки до конкретних чемпіонів. За новою системою, ви зможете отримати 2500 досвіду бойової перепустки граючи на улюбленому чемпіоні.
Коли ми вперше представили завдання майстерності, ми задумували їх як спосіб пошуку одного чи двох персонажів для постійної гри на основі персоналізованих рекомендацій, паралельно отримуючи досвід бойової перепустки. Тепер, коли ці завдання вже стали нормою, ми оцінили підхід гравців до їхнього виконання. Показники виконання місій не зовсім відповідають нашим очікуванням та не збільшують кількість відібраних гравцями чемпіонів, тому ми прийняли рішення прибрати завдання майстерності в оновленні 25.13. Тим не менш, ми не забудемо про цю механіку, оскільки ми продовжимо вдосконалювати систему майстерності в майбутньому.
Щотижневі місії
Ми також вносимо певні зміни в роботу щотижневих місій, щоб удосконалити процес проходження бойової перепустки з точки зору відчуття прогресу та частоти виконання місій. Починаючи з оновлення 25.13, тривалість виконання щотижневих місій збільшить від 7-ми днів до 21-го. Це означає, що ви отримуватимете щотижневі місії, на виконання яких ви матимете кілька тижнів.
Наразі не існує методу отримання досвіду бойової перепустки, який би дозволив гравцям, які почали грати пізніше, надолужити його отримання через брак вільного часу. З появою оновлення, ви зможете накопичувати кількість місій на випадок, якщо ви не матимете змоги грати тиждень чи два, що дозволить вам значно надолужити прогрес під час проходження бойової перепустки. Немає необхідності заходити до клієнту гри, або ж робити якісь інші дії – ці активності будуть у вашому списку місій при завантаженні до клієнту:
- Тиждень 1: Ви отримаєте місії 1-го тижня.
- Тиждень 2: Ви отримаєте місії 2-го тижня та матимете незавершені місії 1-го тижня.
- Тиждень 3: Ви отримаєте місії 3-го тижня та матимете незавершені місії 1-го та 2-го тижня.
- Тиждень 4: Ви отримаєте місії 4-го тижня та все ще матимете незавершені місії 2-го та 3-го тижнів. Незавершені місії 1-го тижня в той час зникнуть зі списку активностей.
- Моніторинг
Ми слідкуватимемо за тим, як працюють нововведення, за вашими відгуками та постійно шукатимемо можливості зробити перепустку вартої придбання.
Режим сумістності Windows
З оновленням 25.13 ми вилучаємо можливість запускати LoL та TFT в режимі сумісності Windows. Після натискання кнопки “грати” в клієнті Riot в режимі сумісності, з’явиться спливаюче вікно з пропозицією вимкнення цієї функції автоматично та запустити гру в звичайному режимі. Якщо відхилити, клієнт не завантажиться, але при прийнятті, функцію буде вимкнено і відбудеться спроба звичайного запуску. Це не повинно вплинути на гравців, а лише зумовить запуск Ліги Легенд в підтримуваній формі.
Для детальнішої інформації щодо системних вимог для запуску Ліги Легенд, будь ласка, перегляньте нашу статтю на офіційному сайті підтримки.
Оновлення скарг
Ми додали нову категорію скарги “Маніпуляція рангом”. Раніше, коли хтось скаржився на того, хто цілеспрямовано надмірно підвищує чи знижує свій ранг, гравці мусили обрати випадкову категорію, щоб поскаржитись на гравця. Якщо ви в своїх іграх помітили обліковий запис, який не відповідає своєму рангу, будь ласка, поскаржтесь на нього за допомогою цієї нової категорії. Бустинґ, зниження свого рангу, тощо неприпустимі і ви почуєте від нас про це більше, найближчим часом.
Категорія скарги “Навмисне відгодовування” змінює свою назву на “Порушеня ігрового процесу”, щоб точніше описати його цільове використання та трохи чіткіше пояснити, про що тут слід повідомляти.
Гравці більше не отримуватимуть покарання за те, що вони були поза грою (AFK), якщо вони перезавантажились під час гри і виграли.
Також, ми змінили період відповіді на скарги після її надсилання з 14-ти днів до 3-х, щоб зробити відповіді актуальнішими.
Чемпіони
- НОВЕ: Атаки більше не можна скасовувати.(До цього вона могла скасовувати автоатаки під час переслідування ворогів, що швидко рухаються)
- Швидкість атаки за заряд: 7.5% – 25% (залежно від рівня) ⇒ 10 – 25% (залежно від рівня)
- Максимальна швидкість атаки: 30% – 100% (залежно від рівня) ⇒ 40-100% (залежно від рівня)
- [Виправлення помилки] Швидкість атаки тепер динамічно оновлюється, якщо вона вирівняється під час підсилення.
ARAM зміни балансу
Вітаю, гравці АРАМ, цього оновлення ми допоможемо Shaco та Rengar збірки сили атаки, зробивши певні цілеспрямовані покращення для збірки вбивць. Також, ми вилучаємо старі послаблення кількох персонажів, щоб змістити їх ближче до відповідного рівня їхньої сили. Що стосується цих послаблень, ми виправляємо певні неприємні винятки. Для Mel, ми залишаємо її шкоду, проте сповільнюємо те, з якою швидкістю вона може їх використовувати, щоб дозволити більше стратегічних контратак.
Повідомте нас про ваші враження — і зустрінемось на Мосту!

- Прискорення здібностей: 0 ⇒ -10

- Масштабування сили атаки Q: 100-115% ⇒ 110-225%
- Масштабування сили атаки посиленої Q: 130% ⇒ 140%
- Додаткова сила атаки E: 80% ⇒ 100%

- Додаткова сила атаки пасивної здібності: 30% ⇒ 40%
- Перезарядка Q: 12 / 11.5 / 11 / 10.5 / 10 ⇒ 12 / 11 / 10 / 9 / 8
- Додаткова сила атаки Q: 65% ⇒ 85%
- Додаткова сила атаки E: 80% ⇒ 100%

- Завдавана шкода: 95% ⇒100%

- Зцілення: 90% ⇒ 100%
- Міцність щита: ⇒100%

- Завдавана шкода: 105% ⇒ 100%

- Зцілення на W від недостатнього здоров’я: 8 / 10 / 12 / 14 / 16% ⇒ 8 / 11 / 14 / 17 / 20% (Так само, як і в Ущелині викликачів)

- Перезарядка W: 25 / 23 / 21 / 19 / 17 ⇒ 27 / 25 / 23 / 21 / 19
Оновлення англійської озвучки образів
Наразі ми записуємо та виправляємо відсутність озвучки англійською мовою для останніх образів, які ми повинні були випустити разом із індивідуальною тематичною озвучкою. Ми працюватимемо у зворотному порядку з Духами Цвітіння Морґаною та Кармою! Тож вони матимуть свої завершені репліки з оновленням 25.13. Надалі ми прагнемо випускати всі нові образи, відповідного класу, з повними та остаточними озвучками.
Оновлення святилища та міфічної крамниці
Дух цвітіння Морґана прибуває у Стилище із оновленням 25.13.
Ми також додаємо до міфічної крамниці наступний вміст:
- “In Bloom” добивання нексусу – 250 ME
- “In the Palm of My Hand” анімована емоція Духа цвітіння Морґани – 25 ME
Це означає, що Сан-Узал Мордекайзер, його анімована емоція і знищення Нексуса «The Reckoner» покинуть Святилище та міфічну крамницю відповідно.
Тест попереднього перегляду образів у клієнті
Ви могли помітити нову систему передогляду образів у клієнті, яку ми наразі тестуємо, разом з новими образами духів цвітіння та чорнильної тіні. Не всі матимуть можливість це побачити, оскільки ми лише тестуємо нову систему. Цей тест триватиме впродовж одного чи двох оновлень та згодом буде вимкнений.
Ми, час від часу, тестуємо деякі ідеї, про які ми роздумуємо в межах покращення клієнта, аби оцінити їхню доцільність. Якщо нововведення виконує ту функцію, яку ми в нього заклали (Чи подобається воно гравцям, та чи допомагає їм?, Чи гравці знаходять цей елемент? Як часто гравці цим користуються? тощо) Це може бути чимось, що ми вирішимо реалізувати в майбутньому, якщо ні, тоді ми повернемось до подальшої розробки початкового варіанту.
Виправлення помилок та корисні зміни
- Виправлено помилку, коли
Вієґо не міг обрати покращення для предмету підтримки.
- Виправлено помилку, коли W
Ренати могла завадити отриманню вбивства відповідному чемпіону, якщо останній удар нанесла тваринка.
- Виправлено помилку, коли вбивство чемпіона під дією W
Ренати не враховувалося у “Тріумф сили”, коли чемпіона добивала тваринка.
- Виправлено помилку, коли
Вієґо не міг коректно рухатись після оволодіння
Джином та використання його E. (Ось така помилка, такий вже Вієґо)
- Виправлено помилку, коли пасивна здібність
Гвея спрацьовувала в хибний момент, за деяких умов.
- Виправлено помилку, коли пасивна здібність
Міліо змушувала руну “Страта струмом” спрацьовувати на союзнику.
- Виправлено помилку, коли ультимативна здібність
Азіра не відкидала міньйонів.
- Виправлено помилку, коли пасивні здібності
Зака та
Анівії спрацьовували під вежею фонтану. Ми це виправили і тепер вони не будуть спрацьовувати, як і Angel Guardian.
- Виправлено помилку, коли у
Ніко при перетворенні на
Карму не обертався диск за спиною.
- Виправлено помилку, коли диск
Карми не крутився після перепідключення до гри.
- Виправлено помилку, коли індикатор пасивної здібности
Акалі з’являвся на неправильній цілі.
- Виправлено помилку, коли
Сенна збирала душі, спрацьовували ефекти при влучанні.
- Виправлено помилку, коли
Сайлас залишав при собі викрадену ультимативну здібність, якщо він застрибнув на Герольда Ущелини одразу після застосування.
- Виправлено помилку, коли
Сайлас міг застосовувати викрадену ультимативну здібність вдруге, якщо він телепортувався одразу після її використання.
- Виправлено помилку, коли анімація ривку Герольда Ущелини показувалася не правильно для ворожої команди, якщо
Твіч застрибнув на Герольда під дією своєї Q.
- Виправлено помилку, коли
Мел могла отримати вбивство союзника своєю підсиленою атакою від пасивної здібності під час дії ультимативної здібності
Ренати.
- Виправлено помилку, коли
Сайлас залишався в формі іншого чемпіона, якщо він використав викрадену ультимативну здібність, після чого одразу телепортнувся.
- Виправлено помилку, коли після використння другого Q
Зілеана на тій самій цілі, не відтворювався звуковий ефект.
- Виправлено помилку, коли
Арі не отримувала зцілення від пасивної здібності під стазисом.
- Виправлено помилку, коли R
Катаріни збивалась, якщо застосувати E поза межами досяжності E.
- Виправлено помилку, коли
Вієґо, який оволодів ворогом, який мав Hullbreaker серед предметів, міг безперестанку надавати довколишнім міньйонам броню та магічний спротив.
- Виправлено помилку, коли в режимі тренування функція “Заряди предметів” за певних обставин застосовувалась нескінченно.
- Виправлено помилку в режимі тренування, коли Rod of Ages міг накопичити понад 10 зарядів.